Ben de 8. Haftanın içindeyim hiçbir şey yiyememe durumu bende de mevcut yediğimde de çıkarıyorum yemek kokusuna tahammülüm yok 😵 özellikle yemeği ben yaptıysam ağzıma süremiyorum. Bir de 3 yaşında kızım var mecbur yemek pişmesi lazım bu yüzden sık sık annem gelip yapıyo yemeklerimi. Ben de atıştırmalık bol süt meyve şeklinde idare ediyorum 😩 1 haftada 2 kilo vermişim