Kızlar geceki posta testlerimi atmıştım ama bugunku testim negatif ve regl hala olmadım moralim alt üst oldu nasıl bu sekilde 2 gebelik testi pozitif cıkabiliyor anlamı degilim ondan öncede yapmıstım suan 4 testim pozitif bugun erken gebelik ve kaset test yaptım negatif cıktı malesef😶😔😔