9-10 haftalıkken falan binmiştim mecburen evime gelmek için, o zamanlar zaten hissetmediğim için bir sorunum olmamıştı uyuyarak gelmiştim😅☺️ Ama 4-5 gün sonra lekelenmem olmuştu doktor da uçak yolculuğundan olabilir demişti 1 hafta fitil kullanıp yatmıstım 🥺 ilk trimesterdaysanız dikkat edin siz de ✌🏻