Cicektuysuzoglu Kızlar merhaba 3.5 aylık hamileyim 2 li tarama özel hastaneler de yapılıyormuş 3 lü devlet hastanelerinde varmış doktor 2 li daha iyi dedi. Farkı ne biliyo musunuz ?