Benim 3. Gebeliğim 2 kaybim var bu gebeligimde erken öğrendim ama geç gittim gittiğim gibi keseyi gördük 5+4 dü sonraki hafta da kalp atışını duydum ,her hamilelik farklı tabi ,diğeri dış gebelikti kese asla görünmüyordu yerleşimden dolayı hep alttan muayene ettiler