Rmeysa_1661 Mutluuyuvaa benim enfeksiyonuma bakmadı devlet acil. Kanama yada sancı yoksa pandemi sürecinde bakmıyoruz dediler boşa gittim
Mutluuyuvaa Rmeysa_1661 bilmiyorumki canım bende özelde bir nevi yalan söyledim karnım ağrıyor dedim doktor güldü inanmadı zaten.
_Ftma_ Mutluuyuvaa korkmaa kuzum benimde aniden kesildi doktora gittim cok normal dedi suan hic yok mesela 16 haftalik hamileyim internete bakma en kötüsü yaziyor orda 🌸
Rmeysa_1661 Mutluuyuvaa ben kanama var deseydim baya bakarlardı ama bide yatış falan verir diye korktum 🤣 sağlık ocağına yazdırdım ilaç