Merhaba güzel anneler aranızda hamilelikte trombosit düşüklüğü yaşayanlar var mı bunun için herhangi bir tedavi gördünüz mü doktorum trombositlerimin düştüğünü söyledi Hematolojiye gitmemi söyledi gittim Hematolojiye hamilelikten kaynaklandığını söyledi ayda bir kontrol önerdi eğer doğuma yakın düşerse doğumu üniversite hastanesinde yapmamı önerdi