Tazeanne11 Kizlar 32+5deyim karnım acayip şekilde sertleşiyor. Bebiş hareketli ama kendimi taş yutmuş gibi hissediyorum normal mi acaba 🙄 10 gün önce nst’de 40larda sancım çıkmışti.