dogamoms Bel ağrım ve koku hassasiyetm dışında iyiym hamdolsun 2 taramamıx var haftaya nasipse benim evde bir tane de 20 aylık kızım var o yüzden anlamıyorm nasıl geçiyo 🙈🙈