momofboys 30 haftalık hamileyim son bi kac gündür ayağa kalkarken vajinamda ağrı hissediyorum bazen zor yürüyorum. Ikinci gebeliğim ilkinde böyle bisi yaşamamıştım kontrole 2 hafta daha var aranızda aynı durumda olan gebeler var mı
Gozgozhappy momofboys ben varım doktorum normal diyor sadece hareket halinde ağrı oluyor ama kontrole gitmedim haftaya gidicem ördek gibi yürüyorum ağrıdan😬
Irmakkaymaz17 momofboys 27 haftalık hamileyim aynı seyi yasıyorum bir anda ayaga kalktığımda egildigimde vs resmen sanki butun agırlık ordaymıs gibi hissediyorum hareket etmeye basladıktan bir sure sonra geciyor