Helin_celik13 13 haftalık hamileyim belim baldırlarım çok ağrıyor normal midir yaşayan anneler varmı beni çok rahatsız ediyor ağrım üç gündür devam ediyor endişelenmeli miyim???
Mavi_dnz42 Helin_celik13 ilk hamileliğin galiba benim de ilk şuan 25 haftalığım o zamanlarda benim de öyleydi bol bol dinlenmeye belini sıcak tutamayan bak geçecektir.
esrAlp Helin_celik13 rahim ağzı ölçünüze baktırın muhakkak bu haftalarda belli eder kendini yoksa eğer idrar yollarınızda enfeksiyon bar mi yok mu ona da baktırın içiniz rahat olsun ihmal etmeyin yarın muhakkak gidin
Helin_celik13 Mavi_dnz42 inşallah öyledir canım ilk hamileliğim bir de şuan babamın evine tatile geldim bir şey olursa eğer beni sorumlu tutacaklar 😢
Asude967 Neden doktora gitmedin hiç bekleme doktoruna danış kötü birşey olmasın Canım geçmemiş k aç gündür
Helin_celik13 Asude967 cuma akşam üstü oldu canım geçer dedim hafta sonu girdi araya yarın gideceğim hastaneye ne yapacağımı bilemedim doktorum da görünmende fayda var dedi şehır dışındayım şuan çok endişeliyim😟
Mavi_dnz42 Helin_celik13 kötü düşün me eminim birşey yoktur ilerledikçe daha çok oluyor bel ağrısı kasık ağrısı falan
Asude967 Helin_celik13 bende bugün mide bulantısı ishal iki saatte mahvoldum hemen gittim hastaneye doktorumu arayıp serum taktılar çok şükür tahlillerim temiz çıktı