Duygu4444 Yaşayan var mı arkadaşlar? Sabahtan beri geçmedi eşim çalışıyor evde yok ona göre çağırıp doktora gidicem
2020ARALIK Canım bende 28+3 üm karın ağrısı hiç yaşamadım ama herkeste farklı etkiler oluyor panik yapma bi doktoruna görün istersen
Canangln 28 +4 üm karnın üst kısmı göğüs altı olan bölgede şiddetli ağrım oldu bugün, kabızlığa bağladım.
2020ARALIK Canangln sizinki karnımız büyüdüğü için olam ağrı olabilir o bendede oluyor özellikle oturunca ama karın ağrısı gibi değil bu
Duygu4444 2020ARALIK geçen hafta aynı şikayetle gittim nstde sancı çıkmadı doktor yalancı sancılar dedi ama bugünkü çok uzun sürdü geçmiyor
2020ARALIK Duygu4444 geçmiş olsun canım seninki benimki gibi değil sanırım benim karnım büyüdüğü için uzun süre oturunca oluyo tam gögüs altım