Umrankalkan Anneler göğüs ucu kremi kullanan var mı şimdiden önümüzdeki ay inşAllah doğumum arkadaşlarım yara oluyor şimdiden kullan diyorlar kullanan yada başından geçen var mı bu olay
Deletedmom399 Umrankalkan 35+5 olduk ve doktorum 35 haftadan itibaren kullanmamı söyledi. Madecassol kullanmaya başladım inşallah yara olmaz 🤦🏼♀️
ipek-smr Canım ben 33+5 im 34 ten sonra kullanmayı düşünüyorum Çünkü krem sürüp oynayınca erken doğumu tetikliyor diye duydum
Cherryblossom Ben de 32 haftadan beri lansinoh kullanıyorum 2 gunde 3 gunde bir gece yatmadan sürüyorum etkisini simdiden gösteriyor bence
MrveD Bende lansinoh kullanıyorum nemli kalması iyi oluyor çünkü kabuklanma yaşanıyor son dönem uc bölge genişlediği için 36 haftaligim şuan