Kubravci postunuzu şimdi gördüm aynı haftadayız bende de aynı şekilde oluyo bazen hareketli tekmeler falan ama bazende sadece kıpırtılar oluyor, cumartesi günü genel kontrole gittim herşey yolunda bir sıkıntı yok dedi olabiliyormuş içinizi ferah tuttun, sağlıcakla da zamanı geldiğinde kucağınıza alın inşallah 🤲🤲💙