Pnr_ysm Selamün aleyküm güzel hamişler ben 7+1 haftalık hamileyim belim de ağrı oluyor bu normal mi bugün doktora gittim birşey yoktu eve gelince uzanınca farkettim bir sıkıntı olur mu acaba ? RAB'BİM muhafaza eylesin bebeklerimizi bize bağışlasın inşaALLAH
Zuve Pnr_ysm iş falan mi yaptın yada ayakta çok mu durdun. Benimde hamileliğin başından beri bel ağrım çok oluyor. Kanama yada leke görürsen hemen git acile
MetehaninAnnesi Merhaba bende 11 haftalık hamileyim. Bel ağrısı ilk günden beri hep var normal olduğunu söyledi doktorum. Ama bugün başlayan eklem ağrılarım var acayip halsizlik birde.
Pnr_ysm MetehaninAnnesi ben de doktora gittim bugün sanırım çok ayakta durdum ondan oldu dün de ağrıyordu ama bugün daha fazla
Askk Meraba canm bende 12 haftalk hamileyim başından belli bel ağrım çok oluyo normal dedi doktorum sürekli uzan kendini yorma demişti vakit buldukça uzanmaya çalış
Askk Pnr_ysm Benimde aynı uzansam da ağrı hep oluyo cnm rabbimin izni ile inşllh sağlıklıca kucağımıza alırz
Pnr_ysm Askk Âmin inşaALLAH Ecmain ALLAH'IM bize bağışlasın evlatlarımızı inşaALLAH peki doktor birşey ddi mi ağrı ile ilgili
Askk Pnr_ysm Her ihtimale karşı progestan yazdı onu kullanıyorum cnm benim ilk gebelimde ağrılıydı ama bunda daha çok ağrım var iş felan yapmayı yasakladı