İkinci doğumum olacak ama hala tık yok. Suyum az, doktorum 40 haftadan sonra beklemek istemiyor, ben sezaryenden korkuyorum. Yapmadığım şey kalmadı. Hurma, pilates, yürüyüş… var mı aynı şeyi yaşayan. Suyum az olduğu için korkum var biraz. Neden gecikti bu kız? Suni sancıyla doğar mı ?