SalEz 30 haftalık hamileyim kahveyi çok içerdim hamilelik öncesinde hamile kaldığım da bıraktım ama çay içiyorum 2 veya 3 bardak zararlı olur mu
Bbusraaa SalEz Doktorum günde 2-3 bardak çay 1 bardakta kahve içebilirsiniz dedi bende abartmadan tüketiyorum hatta Banu Çiftçinin kitabındada okudum abartmazsan sıkıntı yok ☺️
Yumosmelos SalEz normalde pek sevmezdim ilk bebegimde demlik demlik cay ictim bir problem olmadı tabi abartmamakta fayda vardir bikac bardaktan birsey olacagini dusunmuyorum gunde bir bardak kahveyi oneriyolar genelde
Anneyim00 SalEz her gün bir buyuk kupa türk kahvesi içiyorum migren hastasıyım ağrı kesici almaktansa o kahve illa içilecek yoksa ölüyorum çayda içiyorum yani hiç bi zararını görmedim şahsen
Asli3307 Günlük 1 fincan kahvenin bi zararı yok bildiğim kadarıyla. Çayı da çok içmemek lazım kansızlık yapabilir
bebisloading Kahve kafeinsiz içiyorum ben, vicdan azapsız mis gibi.. Hem türk kahvesinde hem filtre kahve hem de nescafe tarzı hızlı çözünebilir kahvelerin hepsinin kafeinsiz (decaf) seçenekleri var, ben çok memnunum kızlar bir kahve aşığı olarak böyle orta yolu buldum😍 Çayla aram hiç olmadığı için yine içmiyorum. Yeşilçay çok severdim onu da bıraktım mecburen..
Eeezgi Kahve hiç tüketmiyorum çok aram yoktu zaten önceden de 2 bardak sabah 2 bardak akşam çay içiyorum çok demli olmamasına dikkat ederek 24+5im bi sorun yaşamadım
Hypatia Ben de sabahları özellikle nescafe ya da filtre kahve içerdim,şimdi kafein oranı çok yüksek diye bıraktım🙄 ama çayı bırakamadım,2 sabah 2 de akşam içiyorum,çok açık ama.Türk kahvesi de arada bir.ama burnumda tütüyo resmen o sabah kahveleri 🤦♀️