Esraserttag naçizane tavsiyem ilk miktar olarak az al. Çünkü her bez her bebeğe gitmiyor pişik yapıyor. Ben 40 lı aldım sleepy nin baktım alerji yapmıyor sonra miktarı çoğalttım. Stok yapmamanı tavsiye ederim. Şuna oğlum 1 aylık 2 numaraya geçtik 10 günü aşkın kullanıyoruz