Ben de nefes alamıyorum. 36+3 aşırı da irileşmedim aslında ama pozisyon alamıyorum yatarken. Nefes almama ya da sıkışma oluyor. Eller zaten ıyuşuyor. Fenalardayım😬 bu arada bu ne ki doğumca uykusuz kalacaksınız yok çıt kırıldım olmayın dizilere kanmayın diyen ağızlar da iyi niyetli insanım diye dolaşmasın. Herkesin elbette süreci farklı ve eğer mağarada değilse insan az çok ne zaman ne yaşama ihtimali var biliyor. İnsan yetişecek elbette gerekli ise uykusuz kalabiliriz doğum sonrası ama bu şu an doğum öncesi dertleşmemizi engellemez. Nasılsa öleceğiz bu ne ki diyelim o zaman. Her yerde şu başınıza gelecekleri bilmiyorsunuz nihahaha diye dolaşan kötü niyetlilerden bıktık valla. Herkesin kalbine göre versin inşallah allah.