Zuve AdaninAnnesi bugün bir arkadaşımda aynı şeyi söyledi. Doktora gitti doktor demiş bebek yer değiştirmiş ondan. Seninde öyle bir şeydir. Bende 22. Haftadayim bazen çok iyi atıyor tekme bazende çok az
Ozlemmmmm AdaninAnnesi bende 24 haftaligim canim iki gundur bizde oyleyiz hareketlerini cok gucsuz hissediyorum umarim normaldir😕
Demir AdaninAnnesi 24+5 im bende.Henüz yerinin daralması için çok erken.Stres yapma,ufak ufak oynasada kafi.Zaten bir günleri birbirine asla tutmuyor.
AdaninAnnesi Oh be yalnız değilmişim demek ki normal az da olsa hissediyoruz buna şükür inşallah bi sıkıntı yoktur
NurayUzunAkduman Arkadaşlar enerji veren şeyler yani tatlı yiyin ve sol tarafa yatarak dinlenin türü giçerisinde 10 kez haraket diyorsa sorun yok.
NurayUzunAkduman AdaninAnnesi o zman dr git canım çünkü bebek haraketleri çok önemli. Ama sen hissedemiyorda olabilirsin bende çok endişeleniyordum ama bi giidiyordum uyuyordu 😌