Rumeysaykn 7 haftalık hamileyim bir haftadır kanamam var doktora gittim kesenin küçük olduğunu düşme ihtimali olduğunu söyledi ilaçda iğnede kullanıyorm ama bebeğimin kalbi atıyo bu durumu yasayan varmı 🥺