Srknsmg Neden bu kadar şişio anlamıyorum. Zaten diyetteyim dıkkat edıorum yedıklerıme. Ki bunun yemeyle ılgısı yok bence. Su az içiyorum ondan mı ki? Var mı benim gibi???
Srknsmg Duygu ama zaten diyetteyim sekerden dolayı tuz falan kıstım herseyı. Sola pek yatamıyorum ama elimden gelenı yapıorum. Dıkkat etmeme ragmen boyle korkutuyo benı😔
Burcuuuuuu Duygu ayaklarınızı yüksekte tutarak sık sık diblendirin, sol tarafınıza yatmaya özen gösterin ve çok bol su için. Su ödemi atmanıza yardımcı olacaktır.
omayra Tansiyonunuza dikkat edin ara ara ölcün yüksek çıkarsa mutlaka hastaneye gidin protein zehirlenmesi olabilir