Frdglp Merhaba kizlar 21 haftalik hamileyim yarim saattir midem cok agriyo neyden olabilir acaba bu durumu yasayan varmi aranizda
Ozge0634 Frdglp bende 21 haftalığım ve 3 gündür midem ağrıyo dün gece çok şiddetlendi acile gittim serum verdiler sadece ilaç bile yazmadı doktor şuan sadece süt çorbası patates yiyorum iyice kötü olmayım diye
Frdglp Ozge0634 benim sadece bugun basladi yarin kontrolum var ama gtmelimiyim acile bu arada ishalde oldum sizdede varmiydi
Ozge0634 Frdglp ishal yok bende sadece mide ağrısı ama dayınalacak gibi değil hala da devam ediyo seni çok kötü etmiyorsa yarın kontrolde görüşebilirsin doktorunla