Cuma günü sezeryanim oldu bayanlar cumartesi eve çıkardı doktor gaz cikardigim icin ama tuvaletimi yapamıyorum 😳karnim çok sert sis gibi yapmadığım şey kalmadı kayısı hosaflari kayısı meyve suları zeytin yağı içtim duphalac içtim bebeğim geçer diye fazla ıcmedim sulu şeyler yiyorum devamli çorba felan. Ama yok ne duyduysam yaptım. Ama fayda vermedi lütfen faydali bilgi verirseniz çok sevinirim😣😢😔