Kızlar sizinde oluyor mu veya bu durum normal midir? İki gündür bebek arada bir tek bir tarafta toplanıyor daha sonra düzeliyor. Sol kasığımda ayağa kalkınca ve yürürken ağrım oluyor vajinama da bazen vuruyor bu ağrı. Otururken de sanki karnım bacaklarımın arasında dizlerimin üzerine geliyor gibi. Sabahları karnım sert oluyor