Lamia65 evet 15.16. haftada cok oldu bana sıet üstü yatarken özellikle cok oluyordu. atardamar atması. Pıt pıt ritmik şekilde ve dısarıdam fark ediliyordu ayrı ayrı doktorlara soedum atardamar atması denildi. bebek yer degiştiriyor cok normal dediler cidden bir iki hafta yaptı gecti. Korkulcak bişey segil. Herkes onu bebek hareketlerii sanıyor ama hangi bebek okadar ritmik sekilde yorulmadan belki 100 kere hep aynı noktaya vurabilir😳üatelik göbek cevremde okuyordu 16.haftada bebeğin kesesinin üst ucu göbek deliginden 4 parmak asagıdadır. Yani föbekle 4 parmak asagısı arasında o haftaşarda bebegi hissedemeyiz