Abim doktor ve kendisi de açlık tokluk şekeri ile şeker yüklemesinin kıyaslanmaması gerektiğini söyler.bana da tavsiyesi kesinlikle yaptırmam yönünde.kendi doktorum da yapacağız dedi.eminim hepimiz dondurma tatlı yiyoruzdur.bunun da bir farkı Yok açıkcası.ama hem kendimizi,hem bebeğimizi riske atmamış olacağız.ömür boyu diyabetle mücadele eden bir çocuğum olmasını göze alamam hele bu benim ihmalkarlığım yüzündense ömür boyu vicdan azabı çekerim