Happybaby1 Doğuramıyorumm kızlar Bugün 40+3 olduk ne gelen var ne giden 😞 Doktor kontrollerimde sancı çıkıyor ve bende hissediyorum ciddi ciddi ama düzensiz. Hastane yatışı verdiler ama hafta sonu olduğu için devlet hastaneside malum bekletecek beni kabul etmedim evdeyim sıklaşmasını bekliyorum. Psikolojim bozuldu bedenim yoruldu artık düzensiz Sancılardan. Hiç doğmayacakmış gibi geliyor bana 😑 Ne yapabilirim önerileriniz var mı Moral verin birazz
Nurcn Happybaby1 haraketleri nasıl benim 39 haftaligim ve gündüzleri hiç hissetmedigim oluyor dün nst girdim 50 de sancı
Eczmery123 Bol bol hareket edin, merdiven inip çıkın, squat yapın, hurma yeyin. Cinsel ilişki de doğumu hızlandırır
Happybaby1 Nurcn Dün tedirgin oldum acile gittim iri bebek yeri daraldı günde 10 sefer hareket anca eder dedi
Starsss Happybaby1 benim de ikinci doğumum olacak kısmetse. İlki 38. Haftada gelmişti bu da kız ama gecikti 😊 sizinkinin cinsiyeti ne
Starsss Hayırlısı olsun, benim suyum da az doktorum 40 tan sonra beklemeyiz dedi ama ben korkuyorum suni sancıdan biraz son anda sezaryene dönerim diye 🙁
Happybaby1 Starsss Özeldeydim doktorla bozuştuk Şu an devlete geçtim sancıyı verip doğurtacağını bilsem bir dk durmam ama bekleme için yatıracak diye yatmıyorum oğlum çok aksi birilerinde durması imkansız