Arkadaşlar herkese merhaba. Göğüs pompası konusunda inanılmaz ikilemde kaldım. Kimisi al sütünü arttırıyor diyor kimisi de kendin emzir gerek yok yeteri kadar olur diyor. Şimdi birincisi genetik de etkili sanırım benim annemin çok süt olmamış bende de kardeşimde de pompa ile arttırabilir miyim? Ama pompa kullanırsam mecburen biberonla besleme de yapmak zorunda kalacağım. Yani hem pozitif hem negatif yönleri var gibi. Özellikle de tecrübesi olan anneler yardımcı olabilir mi? Avantaj dezavantaj vs.