MuhAnne canım kullanmadığım için eğilmek gerekiyor mu ben de bilmiyorum. Emme gücü baya sağlam. Dün youtube da da izledim makinayı, sağlam çekiyor. İlk 5 dk göğsü uyarmak için masaj yapıyor, sonra sağmaya geçiyor. 10 derecesi var. Kız bana 5-6 ideal, kendinize göre ayarlarsınız dedi. Görümcem 5 dk da bütün göğsümü boşaltıyorum dedi, çok memnun o yüzden aldım ben de. Ben tekli aldım, ikisini aynı anda kullanamam diye. Bi de bazı makinalarda 2 pompa olunca çekim gücü azalıyormuş, belki bunda da öyledir diye tekli aldım ben. İçinden yedek biberon da çıkıyor