murkam merhaba arkadaslar bi sorum olucak gebelikde hangi vitaminleri kullandiniz ben folik trio iciyorum başka vitaminlere gerek varmi acaba omeqa falan diyorlar bilemediki dokdoruma ulasamiyorum şaşırdım kaldim yardimci olurmusunuz rica etsem
Prenses23 murkam diğer vitaminlere 4 aydan sonra başlıyorlar heralde bende Şuan sadece folik asit kullanıyorum canım
Nobody murkam ben hiçbir et ürününü (balık dahil) yiyemiyorum. O yüzden balık yağı, omega 3 takviyesi de başladım, folik asit yanında.
Mrwodabasi murkam doktorunuz kan tahlillerinize gore 4 aydan sonra multivitamin demir ve omega 3 takviyesi verirler size. Ileriki aylarda ise kaslardaki kramp ve agrilar icin magnezyum veriler. Doktorunuz en dogru karari verecektir merak etmeyin