mavi0811 eşim geçen hafta perşembe günü sol varikosel ameliyatı oldu.Biz 1 gün öncesinden yatış yaptık amelyat olduğu gün de hastanede kaldık.45 dk falan sürüyor.Şu anlık iyi ama hafif şişlik var ama o da çok normalmiş çarşamba kontrolümüz var bakalım