Merhaba. Normalde böyle şeylere pek inanmam ama gebelik döneminde insan her şeyin doğrusunu yapmak istiyor. Nar zamanı geldi ve ben yemeğe bayılıyorum. Ayıklayıp dolaba koyuyorum ve her gün çıkarıp bir kase yerim. Nar bebekte leke yapar. Leke bebeğe geçer gibi şeyler söylediler. Başta yok artık ne alaka dedim de sonradan şüpheye düştüm. Bu kadar faydaları bi meyve böyle bir şry yapar mı 😕