Kubra611 Merhabalar 36 haftalık hamileyim ikinci çocuğuma ilki sezaryen olmustu Buda öyle olucak insallah da fena bi kaşık agrım oluyor ilkte böyle bisey yasamadıgım icin tedirgin oluyorum haliyle daha önce böyle bisey yaşayan var mı acaba ?
Minnak_annesi34 Kubra611 Eltimde suan ikinciyi dogurmak uzere sezeryan doktor erken doğum olabilir dikkat edelim demis tabiki bu onun icin gecerli sende sor bakalim doktoruna icin rahat etsin tabi hamilelikte kasik agrisi sık rastlanan bir durum endise edilecek bir durum olduğunu sanmıyorum hayirli dogumlar