Gizemtylnnnn Hanımlar biz 17 haftalık olduk.Yavaş yavaş isim düşünüyoruz. Sizde fikirlerinizi belirtebilirsiniz.Sizler neler düşündünüz ? 🥰 😍😍
Kuzucuklarim Gizemtylnnnn 3 kizim var Sevce Ceren ve Defne.Deren arya lila ve gunes ismileride hosuma gidiyo
rodin123 Gizemtylnnnn bir kızım var arin idil ikinci kızıma hamileyim onuda roza doğa diye karar verdik belki fikir olur sanada
ygyldrm Benim de doğumuma 5 gün var cumartesi sabah nasip olursa türkiyede hiç kimsede olmayan bi isim koyucam normalde paylaşmıyrm kimseyle ismi izya olucak kızlar 💜