Sila1234 4 buçuk haftadan 11. haftaya kadar lekelenme şeklinde sürdü progestan kullandım bu süreçte hep, 3 haftadır yok ve ilacı daha yeni bıraktırdı doktor şuan 14+3 üm, inşallah tekrarını yaşamam korkmayın 9 ay boyunca kıpkırmızı kanaması olup sağlıklı bi şekilde doğum yapan çok kadın var, yeter ki doktorunuzun tavsiyelerini yapın, irtibatta olun🙏