Bahar2622 benimkisi gebeligi ogrenir ogrenmez dedi belki gerek yoktur o kadar erken ama ben cok uzgundum ve bu konuya kafayi takmis durumdaydim tamamen psikolojik olarak demiş olabilir canım, sen içini ferah tut. Bu kadar erken haftalardaki kayiplar genelde pihtilasmadan olmuyormus,gercekten de oyle oldu ben ikinci bebegimi genetik incelemeye gonderdim sorun bebekteymis sagliksiz gebelikmis o yuzden gelisimi durmus vucut sonlandırmış yani.Esimde ya da bende genetik sorun yok ama olabiliyormus boyle ve onlarin genelde 5.-6.haftalarda gelisimi duruyormus…Keseyi bekleseniz de gec kalacaginizi sanmiyorum bu gen için