Simsim60 hem kendimiz hem bebek icin cok önemli aslında, bende iki kez kayip yaşadım. Endişelendim şuan açıkçası doktorumla yeniden konusmamda fayda var. Banada homozigotun daha yüksek olduğunu söyledi heterozigot daha hafifiymis ama sanada normal zamanda da coraspin kullan demişler kafam karıştı, tabi ikimizin farklı genlerinde var belki seni daha cok etkiliyordur bilemedim. Ama endişelenme doktoruna güven, hakkımızda hayırlısı olsun