Acemi_mom Merhaba kizlar sabah uyandığımdan beri 4 defa peceteye sarımsı sümüksü bı akıntı geldi 38+4 haftalık hamileyim en son kontrolumde 1 cm acilmam vardı ama nstde sancı yoktu başka da herhangi bi belirtim yok acaba Nişan gelmesi bu mu?
Rynryn Acemi_mom bende de geliyo 37 haftadan beri sari sümük gibi ama nişan degilmis doktora sordugumda rahimin yumusadigi icin oluyo o akintin nişan kahverengi kirmizi olmasi lazim dedi
Aselm25 Acemi_mom nişandır canım o benimde öyle olmuştu o günün akşamına sancılarım başladı ertesi gün doğum yaptım
Simsim60 Canım pembemsi oluyordu sen sarımsı diyorsun ama bilemedim.nişan geldikten sonra cok yakındır doğumun.zaten gününde gelmiş sağlıklı doğumlar 🤲
Haticekbra Acemi_mom benimde öyle oldu dün bı geldi bugün yine geldi hem çok yoğun hemde içinde kahverengi parçalar vardi inşallah nişandir inşallah çabucak kolaylıkla dogururuz yaa