Tuba_04545 baby3_ 2 haftada bir migrenim tutuyor canım ama öyle böyle değil 2 gün mahvediyor beni normaldede migrenim vardı ama ilaç ile geçiyordu şimdi maalesef parol hiç fayda etmiyor😔
Sedaccllkk baby3_ ben burun ucuma viks sürüyordum şakaklarımı da viksle masaj yaptırıyordum eşime öyle rahat lıyordum burun tıkanıklığından dolayı ağrıyor dedi doktorum bana
Tuba_04545 baby3_ doktor bana 3 tane parol içebilirsin dedi ama geçirmiyor. Şanlı diye küçük viks gibi merhem var onu sürüyorum biraz rahatlatıyo
simaymasalim Her akşam belli bir saatte kaşlarımın üstünden bi ağrı kalkıyor boynuma omuzlarıma kadar iniyor eşimde ovmaktan yoruldu artık doktoruma sormadım perol kullanabilir miyim diye ama zaten parolun pek bir paydası olacağını düşünmüyorum 🥺