Deletedmom416 Merhabaa, 14+2 yim sürekli uyuyorum kafamı kaldıracak halim olmuyor benim gibi olan var mı acaba??
aymira_27 Deletedmom416 bende 15+2 bnmde srkli uykum geliyor ve halsizlik ama uyumak elime gecmiyor cünkü 2 melegim daha var onlarla ilgileniyorum tüm gün🤗
malatya4444 Uyumak ne demek gözlerimi acamiyodum ölü gibiydim resmen kafam yastikta kalksn istemiyodum 4 ay öyle cektim 4. Aydan snra yavas yavas eski halimi almaya basladim cok şükür
Deletedmom416 malatya4444 ya benim ilk zamanlarda olmuştu 10. haftada geçmişti şimdi yeniden geldi kafamı kaldıramıyorum nereye koysam hemen uyuyorum
malatya4444 2 oglanda böyle olmamıstım bu kız beni mahvetti 6. Ayım bitti hâlâ bi agırlık çöktümü çöküyo üstüme
Canan-serayecrin35 Ben 11. Haftadan 16. Hafta sürekli öğlenleri uyuyordum iki kızım olmuştu hiç öyle olmamıştım bu çocuk farklımı acep deyip durdum dün öğrendim erkekmiş 😊Allah yardım ediyor sabret 🙏
Deletedmom416 Canan-serayecrin35 bana da kıza benziyor dedi ama 16. haftada kesin söylerim demişti ama sürekli uyumak da kötü oluyor ya bütün gün sarhoş gibi dolanıyorum etrafta
Canan-serayecrin35 Deletedmom416 aynen öyle şarhoş gibi geziyoruz Allah sağlıcakla doğmasını ve doğurmayı nasip etsin 🤲
Deletedmom416 aymira_27 oy maşallah rabbim bunu da sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ❤️