Sltn01 35+0 oldum . 34 üncü haftadan beri bel ve kasık ağrım var kızlar ama dayanılmayacak kadar değil. Bide aşağı doğru sanki bası var gibi. Salı kontrölüm var sizde durumlar nasıl ☺️
Serpil34 Sltn01 35+2bende aynılarını yaşıyorum merak etme normal artık bebeğimiz büyüdüğü için baskı yapıyor hareketleri falan agrı yapıyo cnm
GizemAykut07 Sltn01 35+1 olduk bizde ayni durumlari bende 33 haftadan beri yasiyorum cati agrisida oluyor bakalim artik dogsun istiyorum inşallah hepimiz sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız 🙏🙏
Sltn01 Serpil34 hareketleri biraz geçen haftalara göre azaldı gibi canım ama bi yerde topluyor kendini . Son ay zormuş gerçekten
ecembugra53 Sltn01 zor KUZum 😊🥰 Evt artık Doğuma yaklaşıyoruz agrışar kasılmalar sancılsr her geçen gün kendini gösteriyor
Byzsud Bendede durum aynı 35 +4 şimdiye kadr rahattım ama aşağıda baskı daha ziyade ağrı hissediyorum erken doğum olacak sanıyorum bazen ama araştırdım normalmiş hayırlısı artık
Sltn01 ecembugra53 evet ya ben bide çalışıyorum hala 37 dem sonra izine ayrılcam daha zor oluyor yolda doğuracam diye korkuyorum 😂