Merhaba,
doğru yere mi yazıyorum bilmiyorum ama benim bat a 6 gün var.yumurtlama günümü ovülasyonu takip ederek korunmadan birlikte olduk eşimle.bende sağ kasığımda ara ara damar atıyormuş gibi oluyor.bazende kaşığım ve karnımın alt kısmında hafif kramplar oluyor.6gün öncesine kadar belli eden erken gebelik testi yaptım bu sabah sonuç negatif.şimdi sizlerin yazılarını okurken birde ovulasyon testi yapayım dedim onda da tek çizgi.ama çok istiyorum ve strese girdim.sizce hiç mi ihtimalim yok gebelik için? 🙏