Gokcefeyza Kızlar gebeliğimin başından beri pıhtılaşma ve kayıplarımdan dolayı aspirin kullanıyorum şimdi 34. haftaya giricez. Kullananlar hangi haftada bıraktılar? Ayrıca iğne de kullanıyorum. İğneyi ne zaman bıraktınız?
Lelisca Gokcefeyza burda ne denirse densin en doğrusunu doktorunuz bileceğinden doktorunuza sormadan bırakmayın bence 👍çünkü herkesin kendi vücut yapısı ve hamilelik süreci farklı işliyor malum 🙏🏻
ayseguler01 Gokcefeyza ben de sizin gibi iğne ve Coraspirin kullanıyorum doktorum 32.haftaya kadar kullanacağız dedi fetal eko yaptırdığım doktor da aynı şekilde doğuma kadar kullanmayın dedi isterseniz doktorunuza danışın 🌸
ZehraS Gokcefeyza coaraspırını hap olanı kullandım ıyne yok .9 ay boyunca kullan dedı doktor .ılk gebelıyımdede sımdıkı gebelıkdede
ayseguler01 Gokcefeyza doktorunuza güveniyorsanız sizin durumunuza göre uygun olanı en iyi o bilecektir. İçinizi ferah tutun 🌼