Ben özele gidiyorum ama bunun özelle devletle alakası yok canım doktorun iyiliğine kalmış birşey bi kaç arkadaşım kağıda yazmalarını istemişler farklı doktorlardan uğraşamam demişler. Benim doktorum çok samimi parti yapicam dediğim an ozaman yanında biri gelsin ben ona söylerim demişti 🙂