Esraaelisa1 ne güzel yazılar yazmışsın canım benim şurda vaktini ayırıp güzelce anlatmışsın düşüncelerini çok teşekkür ederim sana , ayrıca senin prensesin de isimleri de çok güzel gerçekten bayıldım çok farklı olmuş , Allahım sağ Salim kucağına almayı nasip etsin , adıyla yaşasın miniğin kuzum benim ❤️❤️
bu arada annem kayınvalidem eşim hepimiz düşündük ve karar verdik Lara olsun dedik , kimsenin gönlü kırılmamış oldu 😊💞