Kızlar Allah nasip ederse bir kızım olcak. Eşim Gökçen istiyor adını. Bende Yanına 2. İsim koymak istiyorum aklımda Bade ve İpek var. Başka isim önerilerine de açığım. Aklınızda varsa fikir verir misiniz 🌸
(yeni moda değişik isimlerden hoşlanmıyorum bana hiç çekici gelmiyor 😶)