Merhaba, pazartesi kendi doktoruma gitmiştim. Rutin kontrol. Ama cuma günü aşırı baş ağrısı ve mide bulantısndan nöbetçi kadın doğuma gittin gece. Kalp atışını dinledi. Pazartesi de dinlemiştim. Ve bayan doktor iki tane serum verdi. Paracerol iceren serum ve sodyum klorür. Bebeğe bir zararu yokmuş. Ama kalp atışıni iki kez 4 gün arayla dinlemek bana vesvese endişe veriyor. 😭 Çok üzülüyorum. Benim gibi yasayan var mı bu durumu? Allah’ın izniyle bir sorun olmaz dimi??