DefneninLiya Kızlar merhaba son bir aydır sol bacağımın dizimden üstteki bölgede morarmalar oluyor neden oluyor acaba. Sadece o bölgede hareket de ediyorum sürekli bilen var mı ya da böyle bir durumla karşılaşan
Edizinannesii DefneninLiya carparak oluşmuş olma ihtimali varmı? yoksa düzenli mi oluyor durduk yere ? ben yaşadım canım iki bacağımda da diz kapak altında durduk yere morarmalar oluyordu doktoruma söyledim hematolojide kan tablona baktirman lazım dedi bi değer varmış kanda eğer azsa ya da değer normal olup işlevini yapmıyorsa doğum esnasında kanının durması zor oluyormuş normalde olsa sezaryen de olsa. ben gittim değerlerime bakıldı şükür sıkıntı çıkmadı mutlaka doktoruna danış ya da bi hematolojiye git canım geçmiş olsun.
DefneninLiya Durduk yere oluyor cnm ve son bir aydır olmaya başladı küçük morartırlar acaba dolaşımımda bir sıkıntı mı var dedim. Pıhtılaşma da da belki sıkıntı vardır DİE düşündüm. Doktora gidecem evet hayra alamet bir Şey değil bu