Cherryblossom Azemiram yaklasık 15 gun var ama hic belirti yok agri namina. Sadece nisan geldi o da azıcık bisey pembe lekelenme diyelim
Azemiram Cherryblossom sağlıkla gelsin inşallah benim hiç nişan da gelmedi normlde akıntım beyaz fazlalaşmıştı bugün daha çok sarımsı bi akıntı geldi avuç içi kadardı bilmiyorum artık nedir
Cherryblossom Azemiram cok sagolun hepimizin yavrusu sagsaglim gelsin inşallah. Evet akıntı son zamanlarda baya artiyo bende buraya sordum nişan dediler rengi pembe oldugu icin 2 gundur az az devam ediyo bakalım bide karnım agriyo kramp veya kasılma diyemem ama agri gibi.. hayırlısı olsun
Azemiram Cherryblossom teşekkürler canım benim karnıma çok kramp kasılma oluyor hele ki bebeğim hareket ettiğinde vajina içim bi kramp giriyor çok kötü biran önce gelsin istiyorum artık 😁❤️
gkrb Azemiram Son 10 gün bizde de tık yok 😅 Bekliyoruz bakalım sağlıkla kucaklarımıza alırız inşallah 🙏🥰
fusyaligelin Azemiram son 3 benimde 🤗 acilmam bile yokmus bebek dogum kanalinda degilmis doguramiycam galiba😁
Asnrbdk Kelebek_111 nişan gelmesi ne oluyor tam olarak ? Bende 37ci haftaya girdim henüz ne kasılma ne bi rahatsızlık hiç bişey yok
Sibel0 Galiba doğuma en yakın olanınız benim yarın 40 hafta oluyorum inşallah kaç gün önce sancılarım ara ara oluyordu ama NST de çıkmamıştı yarın kontrol amaçlı gideceğim bakalım hayırlısı💕
Azemiram Sibel0 inşallah sağlıkla yavrunu kucağına alırsın ❤️ benim 36+3 te nst de küçük sancılarım çıkmıştı ama 39 olduk hala çıt yok 😆